רמפה לכסא גלגלים לבית

לא מעט חידושים טכנולוגיים מאפשרים כיום מגוון רחב של פתרונות נוחות ופתרונות בריאותיים שונים, החל מתחליפים מתקדמים עבור מגוון מחלות שיניים ועד לבדיקות דופק לב בצורה מקוונת ויעילה באמצעות שעון חכם. אך מלבד כל אלו קיימים עוד מגוון רחב של חידושים שונים ומשתנים בכל הקשור ליכולת הנגשה של דרכים שונות לאנשים בעלי מוגבלויות, כאשר אחד מאותם חידושים אשר הולך ומשתכלל עם הזמן הוא כמובן רמפה לכסא גלגלית לבית. הרמפה מאפשרת יכולת ניוד בתוך הבית ובחלק לא קטן מהמקרים גם נשיאה ושימוש אל מדרגות ומדרכות חיצוניות, על כן הפופולריות הרבה ההולכת וגדלה בשימוש מוצר שכזה.

רמפה לכסא גלגלים בבית– סוגים ונגישות: כיום דגמי הרמפות המותאמות לשימוש ביתי הולכים וגדלים, כאשר קיימים סוגי רמפות במנעד של מחירים ויכולות העמסה שונות כאשר אחת מהן היא כמובן רמפת גשר דו כיוונית לדלת. רמפה זו מאפשרת דילוג על מכשולים שונים בכניסה אל הבית ואל החדר, בין אם מדובר ביציאה אל המרפסת הכוללת מסילות ברזל ובין אם מדובר במדרגה בכניסה אל הבית. רמפות אלו יכולות לנשוא משקל של מעל למאתיים קילוגרמים כאשר מחיר העלות שלהן נע בין 580 עד 800 שקלים.

סוג נוסף של רמפה לשימוש בבית עבור כיסא גלגלים הינה רמפה טלסקופית, אשר נעשית במרבית המקרים על ידי התאמה גם לסוג כיסא הגלגלים וגם לצורכי הבית השונים. אורכה של רמפה זו המתאימה במסלולה שימוש על מסילה ולא רמפת "דילוג", נע בין מטר וחצי אורך עד לשלושה מטרים כאשר המחיר נע בין 1,800-2,300 שקלים.

לקחת את הרמפה לכל מקום? מלבד כל אלו קיימים עוד מגוון רמפות כאשר הפופולרית מבניהן הינה הרמפה המתקפלת, אשר יכולה להתאים למעבר יציב ומעולה עד לחמישה מדרגות וניתן לעשות בה שימוש גם באזורים במקומות ציבוריים וגם בבת. סוג רמפה זה נע בגדלים משתנים אשר נעים החל מ60 ס"מ ועד ל240 ס"מ, ומחיר העלות לדגם הקצר ביותר נע בין שלושת אלפים שקלים ועד לכדי ארבעת אלפים שקלים בדגמים ארוכים יותר.