איך לבחור ארון לחדר שינה?           

שטחים ופונקציונליות

ישנם מספר פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ארון המתאים לצרכינו וכזה המשלים את עיצוב חדר השינה. כך למשל בראש ובראשונה, מומלץ יהיה להעריך את השטח הפנוי בחדר השינה שלכם. לשם כך נבצע מדידות בקפידה אשר יכללו את הגובה, הרוחב והעומק של האזור בו אנו מתכוונים למקם את הארון. מדידה זו תעזור בקביעת הגודל וסוג הארון אשר יתאים בנוחות לחדרכם מבלי להכביד על שאר החלל.

אחסון וסגנון עיצובי

בכדי לענות על השאלה איך לבחור ארון לחדר השינה יש לשקול את דרישות האחסון שלנו. לשם כך מומלץ להעריך את הבגדים והאביזרים שזקוקים לאחסון, לקבוע את המידות לאזורי התלייה וגם את המדפים והמגירות שנזדקק להם. אם יש לנו אוסף משמעותי של שמלות או חליפות ארוכות, ארון עם מקום תלייה שופע יהיה חיוני מאוד. לעומת זאת, אם יש ברשותנו מנעד רחב של פריטים מקופלים, כמו סוודרים או ג'ינסים, מומלץ יהיה לתעדף את המדפים והמגירות. ארונות מסוימים מגיעים אפילו עם רכיבים מתכווננים, המאפשרים לנו לבצע התאמה אישית של פריסה פנימית ולעשות שימוש חכם גם במרחב הפנימי של הארון בעת סידור הבגדים.

יחד עם זאת חשוב יהיה לקחת בחשבון את הסגנון והעיצוב של חדר השינה שלנו. ארון צריך להשתלב בהרמוניה עם האסתטיקה הכללית של החדר ועם הצבעים בהם הוא צבוע. עבור חדר שינה מלוטש ומודרני, ארון עם קווים נקיים ועיצוב מינימליסטי עשוי להיות אידיאלי. לעומת זאת, חדר שינה מסורתי יותר עשוי להפיק תועלת מארון עם דיטיילים מעוטרים וגימורי עץ. כך או כך יש לשקול גם את הצבע והגימור של הארון ולוודא כי הוא אכן משלים את העיצוב הקיים. למגוון ארונות כאלו אפשר לבקר באתר https://www.riviera.co.il/

ארונות ותקציב

ישנן לא מעט סוגי דלתות לארונות, כך למשל דלתות הזזה מהוות חסכון של מקום, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור חדרי שינה קטנים. מאידך דלתות צירים מציעות גישה נוחה לכל החלק הפנימי אך דורשות יותר שטח פינוי בחדר. לחילופין, ארונות פתוחים או חדרי ארונות, יוכלו לספק תחושה של פתיחות ונגישות, אם כי הם עשויים לדרוש הרבה יותר מרחב בכל חדר.

כמו כן מומלץ יהיה לשקול את סכום ההשקעה. שכן ארונות מגיעים במגוון רחב של מחירים, ולכן חיוני יהיה להגדיר תקציב שניתן לעמוד בו. למרות שזה מפתה לבחור בארון עם כל העיטורים, הפיצ'רים והצבעוניות, מומלץ לתעדף איכות ופונקציונליות על פני תכונות מיותרות בכדי להבטיח כי נקבל את התמורה הטובה ביותר לתקציב שלנו.