לעצב את הבית בטפטים מתאימים לקיץ

בחירת עיצוב לבית ולחלליו השונים מביא עימו לא מעט התלבטויות, סגנונות עיצוב ואביזרים אשר יעזור בעיצוב הבית בצורה מיטבית. אך בשנים האחרונות אל עולם העיצוב הצטרפו טרנדים שעשו קאמבק הישר משנות השמונים והשבעים ואלו כמובן הטפטים, אשר מצליחים להשתלב צבורה מעולה ומעניינית לכל אחד מחללי הבית השונים אבל לא רק. כיום הטפטים המיוצרים מחומרי גלם מצוינים (לפחות אלו שבאתר https://tapetim.co.il/ ), מעניקים אפשרויות עיצוב קלילות ונעימות גם עבור חודשי הקיץ החמים. נוכל למצוא כיום טפטים נעימים למגע ומראה, החל מצבעים והדפסים מגוונים ועד לחיפויים מושלמים לחדרי הילדים ולחדרי האירוח השונים ברחבי הבית.

עניין של צבעים

בחירת הצבעים בכל מה שקשור לבחירה של טפטים תהיה ללא ספק בחירה קריטית, שכן בחירה שכזו תוביל גם להתאמה של הצבעים אל ריהוט הבית, צביעה של קירות שאין בהם טפטים ועד לפריטים משלימים כמו הדום, מנורות תלויות וכו. לכן טפטים ברחבי הבית יוכלו להתאים אל חודשי הקיץ דרך מספר צבעים שונים והראשונים מבניהם יהיו אולי מוכרים להורים צעירים, אלו יהיו כמובן הצבעים המרגיעים ממשפחת הצבעים ה"מרגיעים". צבעים אלו נעים בין צבעים בהירים כמו לבן במרקמים וגוונים שונים או טפטים בצבעים צהובים או כחולים. בחירה של טפטים בצבעים שכאלו, תקנה אווירה נעימה ומאווררת לחללים שונים ברחבי הבית ולא רק בחדרי הילדים או התינוקות אלא גם לחדרי ההורים ואפילו לפינות הישיבה למיניהן.

יחד עם הצבעים הבהירים והרכים ניתן יהיה גם לעשות שימוש בצבעים מעט יותר חמים, החל מצבעים כתומים, חומים ואדומים אשר יוכלו להשתלב אזורים שונים בבית כמו קירות המטבח, חדרי הילדים ועוד. צבעים אלו יוכלו להוסיף תחושה נעימה וחמימה יחד עם ייצור אווירה קיצית ומשפחתית, גם אם יתווספו אליהם שבלונות ודוגמאות מסוגים שונים.

אפשר להוסיף גם דוגמאות

ואם אנו עוסקים בבחירה של טפטים חשוב לשים לב כי לא רק צבעי הטפטים מוספים נדבך עיצובי אל קירות הבית, אלא גם הדוגמאות אשר יופיעו עליהם. כך למשל בחירה של טפטים בעלי דוגמאות של עלים, פרחים, ענפים ואפילו קקטוסים יוכלו לרענן את קירות הבית בצורה פשוטה ונעימה. יחד עם דוגמאות אלו ניתן גם לשלב דוגמאות בסגנון תלת ממד, אשר יוכלו לשוות לחללי הבית מרווח גדול יותר, אווירה טרופית ועוד. דוגמאות אלו יוכלו לנוע בין טפטים בעלי מרקם מחוספס, טפטים עם ציורי קרי אבסטרקטיים מסוגים וגוונים משתנים.