חדירה לפרטיות באמצעות מצלמות

בשנים האחרונות חלה התפתחות גדולה ורחבה בכול הקשור למצלמות אבטחה או כפי שהמומחים קוראים לזה מצלמות חכמות , בעלי עסקים בעלי בתים בעלי בתי יוקרה מתקינים מצלמות אבטחה בכל פינה כדי לשמור על רכושם , וגם עיריות ומועצות מקומיות אימצו את השיטה לרשת רחובות צמתים ומוסדות בטענה שזה מגביר את הביטחון .

בעבר הלא רחוק הייתה הטכנולוגיה של צילום ואבטחה באמצעות מצלמות חכמות עסק יקר והייתה נחלתם של עסקים גדולים ומבוססים שרצו לשמור על רכושם , אך בשנים האחרונות מצלמות הרשת תפסו נתח גדול מאוד , מה בעצם קרה ? העלויות הקשורות בהתקנה שבעבר היו מגיעים לאלפי שקלים ירדו לרמות מחירים של מאות שקלים מה שהפך את כול הפעילות הזאת לזמינה עד רמת הבית הפרטי , כול התחום הפך לשכיח מאוד ממכירות של עשרות מצלמות בודדות , נרכשות היום עשרות אלפי מצלמות על ידי הציבור הרחב וגורמים שונים כמו משרדי ממשלה עיריות מועצות מקומיות ועוד .

מה אנחנו למדים על התופעה הזאת שנקראת מצלמות או חדירה לפרטיות , בעצם הדברים מאוד פשוטים מעשי האדם הם טבעיים אין פה שום דבר חדש , האדם מעצם טבעו הוא אגואיסט והמעשים שלו נובעים מאותו אגו השולט עליו ולכן אין פה משהוא שיכול לעצור אותו מלעשות מה שנקרא פשעים בעולמנו . 

נאמר בספר בראשית " כי יצר לב האדם רע מנעוריו " מעצם מסקנה הזאת אנחנו למדים שהאדם שחי פה בעולם הזה צריך לתיקון , ואם היינו צריכים הוכחה אז נכון באו אותם מצלמות אבטחה שהוכיחו שהאדם לא בוחל באף תחבולה כדי למלא את עצמו . 

בשורה התחתונה אנחנו כמדינה צריכים לבנות מערכות חינוך שיהיו מורכבות מפסיכולוגים ואנשי מקצוע שיוכלו לטפל באוכלוסייה על מנת שיחזרו למוטב . לקריאה בנושא – http://laitman.net/

רואים אנו שאגו האדם מביא עליו חורבן ובסופו של דבר מוות , ואילו אדם מתוקן יודע ומקבל את הטבע שלו כרע וזקוק לתיקון , והברירה היחידה הוא רק להפוך את הטבע שלו כך שנהיה אנשים טובים.