רב צאנס לעומת הגרלות אחרות

משחקי המזל בישראל נחשבים לבין המשחקים הפופולריים כיום בקרב מרבית האוכלוסייה, בין אם מדובר במשחקי מזל המתבססים על ידע של משחקי כדורגל או כדורסל ועד אל משחקי הלוטו או רב צ'אנס. כיום ניתן לבחור בין שלל משחקי מזל מגוונים, אשר יוכלו לזכות אותנו בפרסים לא קטנים ובמאמץ קל למדי בין אם נבקש להשתתף בהן במהלך היום או שנבקש להמתין לתוצאות באמצע השבוע. כך או כך נוכל לחשוף את המזל שלנו להרבה יותר אפשרויות זכייה, בין אם נבקש להגדיל את כמות הטפסים שנרצה לשלוח בעוד כמה שקלים ועד אל בחירה של מספרי מזל שיוכלו להפוך לזכייה מטורפת!

רב צאנס לעומת הגרלות אחרות

כמו שציינו מעל ישנן לא מעט סוגים של משחקי מזל, אשר יוכלו לעזור לנו להרוויח עוד כמה שקלים כמו משחקי הווינר, הלוטו והטוטו. משחקי הווינר למשל מציעים ניחושים של מגוון משחקי ספורט ברחבי העולם והארץ יחד עם סוגים שונים של ניחושים, כאשר סכום הזכייה משתנה בהתאם ליחס ההימור. מנגד אם נבקש לנחש רק את תוצאות הספורט, נוכל לעשות זאת בטוטו 16 המציע בכל שבוע סכומים נאים למדי שנצברים במידה ולא נמצא הניחוש הנכון. אך כאשר מדובר במשחק הרב צ'אנס לעומת הגרלות ומשחקי מזל אחרים אי אפשר להתעלם מזמינות המשחק, כאשר הגרלות אלו מתקיימות 7 פעמים ביום חול ו3 פעמים ביום שישי. משחקים אלו מתבססים על ניחוש של מספר קלפים מארבעה סדרות קלפים, כאשר הפרס הראשון הוא בשווי השקעה של כפול 1000.

איך אפשר בלי הלוטו?

משחקי הרב צ'אנס אכן מגדילים את הסיכוי שלנו לגורף רווחים יומיומיים, אך בהגרלת הלוטו נוכל לכוון אל הפרסים הגדולים באמת. בהגרלת הלוטו יש לבחור שישה מספרים מתוך 37 מספרים, כאשר לכל טופס ישנם כ14 טבלאות שונות. ישנם טפסים המאפשרים בחירה של מספר חזק ומגדילים משמעותית את סיכויי הזכייה כאשר הפרסים בעבור הזוכים במקום הראשון, יכולים להגיע עד לעשרות מיליוני שקלים כמו כן גם סכומי הזכייה בעבור הזוכים במקום שני, מגיעים לסכומים נאים למדי.