כמה עולות קרקעות בפלורידה?

אפיקי השקעה רבים הפכו לשכיחים בקרב משקיעים רבים ובמיוחד ישראלים, מביניהם ניתן למצוא השקעות באיגרות חוב, מניות כאלו ואחרות.  אך עם הפופולריות של אפיקי השקעה אלו, הגיחו לעולם טרנדים חדשים הכוללים גם השקעות נדלנ"יות שונות. למשל כמו קניית קרקעות במדינת פלורידה שטופת השמש והתיירים.
פלורידה  הינה אחת המדינות שנפגעו ממשבר הסאב פריים, כאשר בלא מעט ערים בה מחירי הנדל"ן נחתכו בכמעט 50% ממחירם. עם זאת בשנים האחרונות נראה כי מחירי הדיור במדינה עושים עלייה לא קטנה, יחד עם מכירת הקרקעות שעודנה נחשבת לאטרקטיבית וזמינה עבור משקיעים רבים ונראה כי הטרנד החדש אינו עומד להסתיים בקרוב.

קרקעות בפלורידה קייפ קרול וג'קוסנוויל

פלרודיה הינה מדינת שמש ונחשבת לאחת  המדינות המועדפות על גימלאים, תיירים ועם כמות האוניברסיטאות שבערים בה, גם עבור אלפי סטודנטים מרחבי ארצות הברית. בכל הקשור לקניית קרקעות במדינה, ישנם אזורים הנחשבים לדי חמים כמו הערים "קייפ קרול" ו"ג'קסונוויל". קייפ קרול הינה עיר הנחשבת לדי גדולה, היא מאופיינת בתעלות המים הרבות בה ומשתרעת על פני אלפי קילומטרים. מחירי הקרקעות בעיר המאירו שחקים החל משנת 2008 וכיום שווים של קרקעות בעיר נע בין 35,000 עד ל50,000 דולרים. בג'קסונוויל שגם היא נחשבת לעיר די גדולה ובה מגוון אטרקציות ואזורי תיירות, ניתן למצוא קרקעות במחירי מעט יותר גבוהים והם נעים מעל ל50-60 אלף ועד לכדי 100 ואף 150 אלף דולרים. חשוב לציין כי מחירי הקרקעות משתנה עקב המיקום הגאוגרפי, האישורים הקיימים ועוד.

דברים שחשוב להכיר לפני קנייה

בקניית קרקע ישנם כמה מאפיינים שונים שיכולים להשפיע הן על מחיר הקרקע כמו שציינו וגם על השימוש בה, כך למשל במדינה כמו פלורידה הסובלת לעיתים מסופות טורנדו, יחד איתן גם אזורי ביצות בהן חיים תנינים ואזורים הנחשבים לשמורות טבע. את המידע הזה ניתן לקבל דרך אתרים ממשלתיים או מחוזיים(כמו רשות הדייג באזור), אך עם זאת חשוב גם לדעת כי בקניית שטח "בודד" באזור שעודנו מיושב עלול להיתקל בקשיים בהיתר בנייה ולהותיר את הקרקע מיותמת. גם את המידע הזה ניתן להשיג בעזרת צילומי לווין וכמובן דרך שיחת טלפון פשוטה אל המחוז  הרלוונטי.