איפה כדאי לעבוד לפני הצבא ?

הוויה הישראלית שזורה לא מעט בתוך השירות הצבאי של רבים מאיתנו, החל מהחברים שחלקם ילווה אותנו שנים לאחר השחרור או החוויות שלעולם לא נשכח ושעוד יחזרו על עצמן ויתעצבו כאשר נגיע אל שירות המילואים התקופתי. אבל לרבים מאיתנו היא זכורה בעיקר כתקופה עם משכורות די נמוכות, אשר לא עונות על אורך החיים אליו היינו רגילים לחיות לפני השירות הצבאי. לכן חלק גדול מבני הנוער אשר מועמדים לשירות חובה, עובדים ברוב השעות הפנויות שנותרו עד למועד הגיוס, וחלקם אפילו עושים זאת בכמה עבודות מקבילות. לכן השאלה שנשאלת תמיד על ידי המועמדים, היא היכן כדאי לעבוד בזמן שנותר לפני הגיוס? 

מגוון של עבודות

כמובן השאלה של איפה לעבוד לפני צבא יכולה להיות קריטית עבור המשך השירות הצבאי שלכם, במידה ותוכלו להמשיך לעבוד באותה עבודה בזמן השירות או אפילו עם סיום השירות הצבאי. לכן יש לנבור מבין מגוון רחב של עבודות שונות אשר יכולות להתאים לבני הנוער, חלקם יכללו עבודות שירותיות כמו מלצרים, ברמנים, מנהלי חנות, בריסטה, שירותי לקוחות שונים ותמיכה טכנית. אל כל אלו תוכלו להוסיף עוד עבודות שונות שיאפשרו לכם גם כן ללמוד לפסיכומטרי תוך כדי, או לעבוד בעבודה נוספת או לחילופין לקבל משמרות יותר מתגמלות ושעות נוספות. בחירה במקום עבודה אשר עונה על צרכים אלו יוכל לעזור לכם לחסוך לא מעט כסף לזמן השירות או לזמן שאחריו, לכן חשוב לבצע חישוב שכזה אשר ישרת אתכם בעתיד. 

ניסיון ושכר

עבודות שלפני עבודה יכולות להיות מתגמלות בכמה דרכים כאשר הראשונה שבהם היא הניסיון שאותו תוכלו להרוויח והוא יוכל לשרת אתכם בעבודות הבאות שלאחר השירות הצבאי, אך יחד עם זאת ישנם לא מעט עבודות אשר יוכלו לעזור לכם "להשתפשף" לפני שתגיעו לתפקידים צבאיים. אחת הדוגמאות לכך היא עבודה בדמות הדרכה שיכולה לתרום רבות עבור אלו מכם אשר רוצים לבצע תפקידים פיקודיים, ובעזרת עבודות מסוג זה תוכלו להבין בצורה עמוקה יותר את רעיונות הסמכות, עמידה בזמנים ותפקיד ייצוגי. אלו עלולים להידרש מכם לא פעם בזמן השירות הצבאי שלכם, בין אם תהיו חיילים בין אזרחים ותצטרכו לשמש דוגמא ביניהם, ובין אם תגיעו לתפקידים פיקודיים ואחריות חייהם של אחרים תהיה בידכם. כל אלו יכולים להועיל לא מעט עבור השירות, אך חלק מהבחירה אמור להישען גם על ממצאים כלכליים ואחד מהם הוא שווי השכר אותו תקבלו. עבודה שיכולה לעזור לכם לחסוך כסף לשירות עצמי ולעשות זאת בזמן קצר יחסית, יכולה להיות אופציה מעולה וגם לאפשר לכם קצת להנות מהחופש.  איפה כדאי לעבוד לפני הצבא? המלצות סחבק